ציריך או לוצרן - מה עדיף לטיול הבא שלכם?


 
ציריך או לוצרן - מה עדיף לטיול הבא שלכם?
 
כולנו עומדים בפני התלבטות קשה בדבר בחירת יעד מועדף לטיול על אחת כמה וכמה שעלינו לבחור בין שתי יעדים מועדפים. הכרה של כל יעד ויעד תוביל בסופו של דבר לבחירה הנכונה והמשתלמת מבין השתיים ולניצול מרבי של הטיול. להלן סקירה קצרה על ציריך ולוצרן אשר יסייעו לכם במידה רבה על הבחירה בטיסה לשוויץ.
 


 
קצת על ציריך
 
ציריך היא עיר בשוויץ המונה כיום קרוב למעלה ממיליון תושבים, ציריך נחשבת לאחת הערים המפותחות והמשגשגות ביותר בשוויץ מבחינת התעשייה, המסחר והתרבות וזאת בשל מיקומה הגאוגרפי של העיר הנמצאת על צומת דרכים עיקרית וחשובה המקשרת בין איטליה, גרמניה וצרפת.
העיר ציריך נ
חשבת לאחת הערים בהם התושבים זוכים לאיכות חיים מהגבוהות ביותר בכל העולם כולו וזאת ניתן לראות באופן מובהק על פני השטח, כאשר הדבר בא לידי ביטוי ברמת אמידותם הגבוהה של התושבים, מראות הנוף המרשימים, השקט המופתי, רמת הניקיון הגבוהה הבאה
לידי ביטוי בכל מקום ובכל פינה בעיר, חנויות האופנה העיליות והאלגנטיות ועוד.


 


 
העיר ציריך מחולקת לשני אזורים עיקריים בהם תוכלו ליהנות מאטרקציות מובילות ונבחרות. האזור הראשון הוא הגדה המזרחית המציעה שלל של אטרקציות מהנות וחשובות בניהם:
המוזיאון השוויצרי הלאומי (
Das Schwizerische Landesmuseum) אחד המוזיאונים הגדולים ביותר בשוויץ בעל חשיבות היסטורית רבה. גני ציריכהורן (Zurichhorn) ,גן החיות של ציריך, הגנים הבוטניים (Botanischer Garten)  ,המוזיאון לאמנות יפה , (Kunsthaus Zurich) אגם ציריך ועוד.
האזור השני הוא הגדה המערבית בה תוכלו לבקר וליהנות מ: רחוב בנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) ,אחד הרחובות המרכזיים והעיקריים של העיר צירך, כנסיית Fraumünster , מוזיאון הצעצועים (Spielzeugmuseum) המתאים לבילוי עם ילדים, מוזיאון ריטברג ' (Rietberg) ,כנסיית סנט פטרס, קתדרלת גרֹוסמינסטר ועוד.
בנוסף כל אלו המחפשים בילוי לילי סוחף, העיר ציריך מציע מגוון נרחב של מקומות לבילוי לילי בניהם בריי יין, מועדונים, פאבים ומסעדות מפנקות.
למידע נוסף והזמנה של כרטיסים במחיר משתלמם המשיכו לדף - טיסות לציריך.


 

קצת על לוצרן

לוצרן, אף היא עיר בשוויץ, אשר מיקומה המרכזי, ריבוי האטרקציות התיירותיות והאפשרות ליהנות מטיולים ומסיורים מעניינים, הפיכתה לעיר מודרנית הובילו אותה לכדי כך שהעיר מהווה כיום את אחד האתרים ויעדים התיירותיים המתבקשים והנחשקים ביותר.
לוצרן היא ללא ספק אחת הערים הרומנטיות ביותר באירופה כולה, כך שאם אתם מתכננים טיול רומנטי או ירח דבש, לוצרן היא היעד האולטימטיבי בעבורכם. בלוצרן ישנם מספר מקומות מרכזיים ועיקריים בהם תוכלו לבקר וליהנות בניהם: שייט על אגם ארבע הארצות ה- Vierwaldstättersee ,סיור בעיר העתיקה
של לוצרן, מוזיאון התחבורה, מוזיאון לאומנות, גשר הקפלה המפורסם, מגדל המים, אנדרטת האריה העצוב, מרכז התרבות והקונגרסים, שוק פשפשים בו תוכלו ליהנות ממוצרי יד שנייה ומדברי רוכלות ייחודיים ומקוריים במחירים אטרקטיביים, גן הקרחונים מומלץ מאוד לביקור עם ילדים ועוד, אפשרויות שונות ורבות.
כמו כן, ניתן ליהנות מאתרים וממקומות מרשימים הנמצאים במרחק נסיעה קצרה מהעיר וכוללים בין היתר: מפליי הריין- המפלים הגדולים והמפורסמים ביותר ביבשת אירופה כולה, עיירת אינטרלקן, פסגת טיטליס ועוד.

 
 
 

צרו קשר

רוצים לחוות יופי אינסופי ואסתטיקה מטריפה? הסוכנים שלנו מחכים לכם
שלח